دانلود والپیپر طبیعت مجموعه 3 – Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

دانلود والپیپر طبیعت مجموعه 3 – Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

 

دانلود والپیپر طبیعت

| Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers #3 |

 

والپیپر طبیعت مجموعه 3با توجه به استقبال بی‌نظیر شما بازدیدکنندگان محترم از مجموعه والپیپرهای وب‌سایت، تصمیم گرفتیم مجموعه جدیدی از تصاویر پس زمینه را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. این مجموعه که با عنوان مجموعه والپیپر طبیعت 3 در اختیار شما قرار می‌گیرد، مناظری بسیار زیبا و هیجان انگیز از نقاط مختلف دنیا را برای شما به تصویر کشانده که از آن می‌توانید در زیباسازی میز کار دسکتاپ خود بهره بگیرید. والپیپرهای طبیعت، کشورهای مختلفی از سراسر جهان را هدف قرار داده و از هریک از آنان، گوشه‌ای جذاب را انتخاب و خدمت شما عزیزان ارائه نموده است.

واقعیت این است که خالق بی‌همتای دنیای ما، هر نقطه از این سیاره خاکی را با ویژگی‌هایی منحصر به فرد زیباسازی کرده و تا با تماشای جای جای آن، به وجودش پی ببریم. این مجموعه از تصاویر، شامل 65 منظره بسیار زیبا و مهیج از تصاویر نقاط مختلف دنیاست که طبیعت خدای قادر را برای شما به نمایش می‌گذارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از ظاهر یکنواخت میزکار خود خسته شده‌اید، این مجموعه از والپیپرهای طبیعت را دانلود کرده و شکل و شمایل تازه‌ای را به آن ببخشید. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR