دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید + ترجمه فارسی و انگلیسی

دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه همراه با ترجمه فارسی و انگلیسی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید

| نرم افزار صحیفه سجادیه همراه با ترجمه فارسی و انگلیسی برای اندروید |

 

صحیفه سجادیه مبین نسخه 2 نام یکی از کتاب‌های ارزشمند در میان شیعیان است که مجموعه‌ای از دعاها و مناجات‌های حضرت زین‌العابدین را در خود دارد. این کتاب مذهبی، شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی بوده که در شکل و قالب دعا از سوی امام سجاد آورده شد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اپلیکیشن اندرویدی جدیدی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که کتاب معروف حضرت زین‌العابدین را همراه با ترجمه روان فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که مناجات‌های سید ساجدین امام زین العابدین علیه السلام را همواره با خود به همراه داشته و به دعاها و مناجات‌های آن دسترسی سریع داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن جدید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار صحیفه سجادیه برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار صحیفه سجادیه:

– امکان ایجاد کردن فهرست شخصی

– قابلیت جستجوی آسان

– توانایی به اشتراک‌گذاری سریع

– امکان تغییر اندازه فونت

– نمایش اعراب با رنگ متفاوت

– دارا بودن ترجمه فارسی و انگلیسی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sahife1 89x150 - دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید + ترجمه فارسی و انگلیسی Sahife2 89x150 - دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید + ترجمه فارسی و انگلیسی Sahife3 89x150 - دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید + ترجمه فارسی و انگلیسی Sahife4 89x150 - دانلود نرم افزار صحیفه سجادیه مبین برای اندروید + ترجمه فارسی و انگلیسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR