دانلود Individual Software Professor Teaches Windows 10 1.0 – آموزش جامع ویندوز 10

دانلود Individual Software Professor Teaches Windows 10 1.0 - آموزش جامع ویندوز 10

 

دانلود Individual Software Professor Teaches Windows 10

| آموزش جامع ویندوز 10 |

 

Individual Software Professor Teaches Windows 10 1.0 نام نرم افزاری جدید و قدرمند به منظور آشنایی کامل با سیستم‌عامل ویندوز 10 است. سیستم‌عامل جدید کمپانی مایکروسافت، بدون شک یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت بوده که تاکنون استقبال بی‌نظیری از آن صورت گرفته است. همزمان با عرضه نسخه نهایی این سیستم‌عامل، بسیاری از کاربران از نسخه‌های قبلی ویندوز، به این نسخه بروزرسانی کردند. ولی عده‌ای از کاربران به دلایل مختلف همچنان برای مهاجرت به این سیستم متقاعد نشده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با یک نرم افزار جدید و آموزشی در خدمت شما هستیم که می‌تواند شما را به طور کامل با قسمت‌های مختلف این سیستم‌عامل آشنا کند.

اگر فکر می‌کنید که محیط جدید ویندوز 10 برای شما نا آشنا و تاحدودی پیچیده به نظر می‌رسد، نرم افزار آموزشی جدیدی که برایتان آماده کرده‌ایم، می‌تواند این روند را به طور کامل دگرگون سازد. این نرم افزار قادر است شما را از بحث‌های مقدماتی تا پیشرفته با ویندوز 10 آشنا کند و بدین ترتیب شما هم بتوانید با خیال راحت به این سیستم‌عامل بروزرسانی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Individual Software Professor Teaches Windows 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزشی نرم افزار Individual Software Professor Teaches Windows 10 :

– اضافه و یا تغییر دادن حساب‌های کاربری

– آشنایی با اپلیکیشن‌های پیش‌فرض

– آشنایی با نحوه کار ویندوز استور

– نحوه خاموش و روشن کردن سیستم

– آشنایی با جسچرها

– مدیریت پنجره‌ها

– شخصی‌سازی حساب‌های کاربری

– تغییر در ویژگی‌های فولدرها

– کار با ایمیل در ویندوز 10

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 400 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR