دانلود Aimersoft iMusic 2.0.3.1 – انتقال موزیک بین دستگاه های اندروید و iOS

دانلود Aimersoft iMusic 2.0.3.1 - انتقال موزیک بین دستگاه های اندروید و iOS

 

دانلود Aimersoft iMusic

| نرم افزار انتقال موزیک بین دستگاه های اندروید و iOS |

 

Aimersoft iMusic 2.0.3.1 نام یک ابزار همه کاره و قدرتمند مخصوص علاقه‌مندان به دنیای موسیقی در دستگاه‌های هوشمند است. به کمک نرم افزار Aimersoft iMusic، شما کاربران به آسانی می‌توانید موزیک‌های دلخواه خود را بین دستگاه‌های iOS و اندروید منتقل کنید. علاوه بر این‌ها، شما به سادگی می‌توانید به انتقال و تبادل فایل‌های موسیقی بین گوشی‌های موبایل و کامپیوترهای مک، ویندوز و نرم افزار iTunes بپردازید. نسخه جدید این نرم افزار به طور کامل از دستگاه‌های جدید اندروید و iOS پشتیبانی کرده و یک ابزار همه کاره در زمینه مدیریت و انتقال موزیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این نرم افزار یک کتابخانه داخلی موسیقی را در خود جای داده که شما در آن می‌توانید فایل‌های موسیقی خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل به کتابخانه آیتونز و یا گوشی‌های اندروید و iOS منتقل کنید. به کمک این نرم افزار، کتابخانه آیتونز شما با دستگاه‌های اندرویدی نیز سازگاری پیدا کرده و به آسانی می‌توانید به انتقال آنان بپردازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Aimersoft iMusic را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aimersoft iMusic :

– قابلیت مدیریت کتابخانه موسیقی

– امکان انتقال موزیک‌ها بین دستگاه‌های اندروید، iOS و آیتونز لایبرری

– سازگاری کامل با دستگاه‌های اندرویدی Samsung, LG, Motorola, Sony, ZTE, HUAWEI, Lenovo

– پشتیبانی کامل از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

– قابلیت بک آپ و بازسازی iTunes Library

– امکان مدیریت کامل فایل‌های موسیقی در دستگاه‌های اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR