دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 – عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 - عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World برای اندروید

| بازی عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا |

 

Cultures 8th Wonder of the World 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Runesoft GmbH است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تکامل تمدن‌های قدیمی زمین را از دست ندهید. سری بازی‌های تمدن، پیش از این موفقیت‌های بسیاری را با عرضه عناوین Cultures 2: The Gates of Asgard و Cultures: Northland کسب کرده‌اند. سازندگان این بازی، این بار عنوان جدیدی را عرضه کرده‌اند که «تمدن‌ها: عجایب هشتگانه جهان» نام گرفته است.

در این بازی جدید، شما در قالب یک قهرمان وایکینگ ظاهر می‌شوید که سعی می‌کند بشریت را از دست حکومت شیاطین نجات دهد. در ابتدا قدرت تاریکی، ویژگی‌های اصلی خود را در زندگی مردم نشان می‌دهد. در نخستین مراحل کمتر کسی متوجه وجود چنین خصیصه‌هایی در زندگی خود می‌شود. همین امر موجب شد که روحیه شیطانی رفته رفته مسیر خود را تا نقاط مختلف دنیا گسترش دهد. سرانجام یک مرد باهوش، در متونی باستانی نحوه شکست دادن شیاطین را یاد گرفته و با این هدف به پا می‌خیزد. هم اکنون می توانید بازی Cultures 8th Wonder of the World را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cultures 8th Wonder of the World :

– دارا بودن محوریت داستانی قدرتمند

– ماجراجویی جذاب در عصر تاریخی

– امکان ساخت و ساز ساختمان‌ها و ارتقای آنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cultures 8th Wonder of the World1 150x110 - دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 - عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا Cultures 8th Wonder of the World2 150x110 - دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 - عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا Cultures 8th Wonder of the World3 150x110 - دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 - عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا Cultures 8th Wonder of the World4 150x110 - دانلود بازی Cultures 8th Wonder of the World 1.0 - عجایب هشتگانه جهان برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 + 592 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR