دانلود بازی Terror Hunter 1.0 – شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Terror Hunter 1.0 - شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Terror Hunter برای اندروید

| بازی شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Terror Hunter 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی AppEnjoy است. دنیایی را تصور کنید که در آن زامبی‌ها بر انسان تسلط یافته و در جای جای آن قدم می‌زنند. مردگان متحرکی که همواره سعی دارند دیگران را نیز به هم‌نوعان خود تبدیل کرده و بر جهان تسلط پیدا کنند. در این میان شما به عنوان یک قهرمان مثال‌زدنی ظاهر شده و تصمیم می‌گیرید که با استفاده از امکانات موجود، به رویارویی با زامبی‌ها بپردازید.

شما یک شکارچی زامبی هستید که می‌توانید با شجاعت تمام در برابر این موجودات ترسناک ایستادگی کرده و آنان را از میان بردارید. هدف شما در این بازی بسیار ساده است؛ تنها کافی‌ست که به اندازه کافی زنده مانده و محیط اطراف خود را تا هر اندازه که می‌توانید از وجود زامبی‌ها پاک کنید. البته باید همواره توجه داشته باشید که هریک از زامبی‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و به شیوه خاصی حمله می‌کنند. هم اکنون می توانید بازی Terror Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Terror Hunter :

– دارا بودن تنوع بسیاری از انواع اسلحه‌ها

– امکان تنظیم سطوح سختی بازی

– قابلیت ثبت رکوردهای جهانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Terror Hunter2 150x94 - دانلود بازی Terror Hunter 1.0 - شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت Terror Hunter1 150x94 - دانلود بازی Terror Hunter 1.0 - شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت Terror Hunter3 150x94 - دانلود بازی Terror Hunter 1.0 - شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت Terror Hunter4 150x94 - دانلود بازی Terror Hunter 1.0 - شکارچی زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR