دانلود Hard Disk Sentinel Pro 6.10.5 Beta – نرم افزار نظارت بر هارد دیسک

دانلود Hard Disk Sentinel Pro 5.0.1.7 Build 8557 - نرم افزار نظارت بر هارد دیسک

 

دانلود Hard Disk Sentinel Pro

| نرم افزار نظارت بر هارد دیسک |

 

Hard Disk Sentinel Pro 6.10.5 Beta نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور نظارت دقیق بر هارد دیسک و مانیتورینگ فعالیت‌های آن است. همانطور که می‌دانید، یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های حائز اهمیت برای کاربران در کامپیوتر، حافظه‌های ذخیره‌سازی هستند. دیسک‌های SSD و HDD، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر و همچنین سیستم‌عامل هستند که اطلاعات موجود بر آنان قابل خواندن و نوشتن است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، شما می‌توانید از سلامت دیسک سخت خود مطلع شده و مشکلات آن را شناسایی و برطرف کنید.

این نرم افزار قادر است نمایی دقیق از وضعیت هارد دیسک سیستم را برای شما به نمایش بگذارد تا بتوانید همواره از صحت عملکرد دیسک سخت خود اطمینان حاصل کنید. این برنامه قادر است به صورت مستقل از هرگونه ابزار دیگری، انواع پارامترهای سلامتی هارد دیسک را شناسایی و مقادیر دقیقی از وضعیت دما، نرخ سلامت، مقادیر S.M.A.R.T و … را به شما نمایش دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro :

– سازگاری کامل با انواع حافظه‌های SSD / IDE / Serial ATA (S-ATA, e-SATA) / NVMe / SCSI / SAS / USB

– امکان تست سلامتی حافظه گوشی‌های موبایل و حافظه‌های فلش

– مناسب برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ

– سازگاری با سیستم‌های سرور

– افزایش بهره‌ویری حافظه‌های ذخیره‌سازی

– اطمینان از صحت عملکرد هارد دیسک و امنیت اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR