دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 – تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 - تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD برای اندروید

| بازی تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Zombie Invasion Dead City HD 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی New+ Updated Games است. اگر شما هم از علاقه‌مندا نبه کشت و کشتار زامبی‌ها هستید، بازی تهاجم زامبی‌ها انتخاب بسیار مناسبی است. شهری از مردگان متحرک که دائما جمعیت آنان در حال افزایش است. در این بازی شما در شهری آخرالزمانی قرار می‌گیرید که زامبی‌ها چشم‌اندازهای مختلفی از آن را به خود آلوده کرده‌اند. امواج مختلفی از حملات آنان به سوی شما روانه می‌شود، چه واکنشی را از خود نشان خواهید داد؟

شما می‌توانید این بازی جذاب را در حالات گوناگونی انجام دهید که از جمله آنان می‌توان به بقا در شهر، رانندگی در خیابان و تیراندازی از هلیکوپتر اشاره کرد. هریک از این حالات ویژگی منحصر به فرد خود را داشته و با تجربه آن می‌توانید چشم‌انداز پرهیجانی از شهر مردگان را تماشا کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Invasion Dead City HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Invasion Dead City HD :

– دارا بودن 8 اسلحه مختلف برای تیراندازی و شلیک به زامبی‌ها

– امکان شرکت در 3 چالش متنوع

– قابلیت تیراندازی از هلیکوپتر

– امکان رانندگی با وسایل نقلیه

– دارا بودن 25 مرحله مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Invasion Dead City HD2 150x84 - دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 - تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Invasion Dead City HD4 150x84 - دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 - تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Invasion Dead City HD3 150x84 - دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 - تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Invasion Dead City HD1 150x84 - دانلود بازی Zombie Invasion Dead City HD 1.5 - تهاجم زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR