دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 – رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 - رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road برای اندروید

| بازی رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری و اکشن از استودیوی بازی سازی Dreamforest Games است. بعد از گذشت سال‌ها سرگردانی و جستجو به دنبال مکانی آرام برای ادامه زندگی، شخصیت اصلی بازی تصمیم می‌گیرد که با همین امکانات اندک به کمک بازماندگان بشتابد. زامبی‌ها به نقاط مختلفی از جهان حمله کرده‌اند و اکنون دیگر می‌توان آنان را در جای جای شهر مشاهده کرد. بسیاری از مردم در انتظار امدادرسانی بوده و از ترس زامبی‌ها از پناهگاه خود خارج نمی‌شوند.

راننده کامیون قهرمان داستان این بازی، می‌بایست با انتخاب کامیون غول‌پیکر و قوی خود به دل جاده‌ها بزند و محموله‌های ضروری را به دست نیازمندان برساند. البته باید توجه داشت که این مسیر پرخطر، زامبی‌های مختلفی را در پیش روی شما قرار خواهد داد، از این رو لازم است که همواره حواس خود را متمرکز هدف اصلی خود کرده و به یاری هم‌نوعان خود بشتابید. هم اکنون می توانید بازی Death Truck Hero Apocalypse Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Death Truck Hero Apocalypse Road :

– امکان تجربه لذت رانندگی در دنیایی آزاد و آخرالزمانی

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع تریلرها و شرکت در ماموریت‌های مختلف

– امکان انتخاب کامیون‌های مختلف

– قابلیت تهیه السلحه‌های مختلف برای نابود کردن زامبی‌ها

– دارا بودن مجموعه‌ای مختلف از زامبی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Death Truck Hero Apocalypse Road1 150x84 - دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 - رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Death Truck Hero Apocalypse Road2 150x84 - دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 - رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Death Truck Hero Apocalypse Road3 150x84 - دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 - رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Death Truck Hero Apocalypse Road4 150x84 - دانلود بازی Death Truck Hero Apocalypse Road 1.11 - رانندگی کامیون در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 328 + 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR