دانلود Greenshot 1.2.10.6 + Portable – ثبت آسان و سریع اسکرین شات در ویندوز

دانلود Greenshot 1.2.10.6 + Portable - ثبت آسان و سریع اسکرین شات در ویندوز

 

دانلود Greenshot

| نرم افزار ثبت آسان و سریع اسکرین شات در ویندوز |

 

Greenshot 1.2.10.6 + Portable نام یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی به منظور تهیه اسکرین شات در محیط سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید یکی از ساده‌ترین راهکارها برای ثبت اطلاعات لحظه‌ای در سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و … تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش است. با توجه به کاربردهای بسیار گسترده این ویژگی، سرعت بالا در ثبت اسکرین شات یک نیاز اساسی به شمار می‌رود. سیستم‌عاامل ویندوز به صورت پیش‌فرض ابزاری را برای تهیه اسکرین شات در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما اگر شما نیز به دنبال ابزاری حرفه‌ای تر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه Greenshot را از دست ندهید.

نرم افزار مذکور قادر است اسکرین‌شات‌های مورد نظر شما را در هر زمان و لحظه‌ای به صورت فول اسکرین و یا قسمتی از صفحه نمایش به ثبت رسانده و آنان را در فرمت‌های گرافیکی مختلف ذخیره‌سازی کند. ویرایشگر تصاویر این برنامه شما را قادر می‌سازد بلافاصله بعد از به ثبت رساندن اسکرین‌شات‌ها، آنان را در محیط این نرم افزار ویرایش کرده و در فضای وب به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Greenshot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Greenshot :

– قابلیت تهیه سریع اسکرین شات از قسمت‌های مختلف صفحه نمایش

– امکان ثبت اسکرین شات تمام صفحه و یا تهیه اسکرین شات از قسمت خاصی از صفحه نمایش

– قابلیت های لایت کردن قسمت‌های دلخواه اسکرین شات ها

– امکان خروجی گرفتن آسان و سریع از اسکرین شات‌ها

– امکان ذخیره در قالب فایل‌های گرافیکی و یا ذخیره در کلیپ بورد

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان در صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.7 + 1.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR