دانلود بازی Lords & Castles 1.65 – پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Lords & Castles 1.65 - پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Lords & Castles  برای اندروید

| بازی پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Lords & Castles 1.65 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Codigames است. تصور کنید که شما به عنوان یک پادشاه بزرگ برای مردمان خود انتخاب شده‌اید. به نظرتان، ایا مردم از عملکرد شما در طول این دوره راضی خواهند بود؟ به راستی شما چگونه پادشاهی خواهید بود؟ در بازی Lords & Castles، شما می‌توانید پادشاهی گروهی از مردمان را بر عهده گرفته و کنترل امور را به دست خود بگیرید. شما می‌توانید با به دست گرفتن کنترل یک قلمروی خاص، کلیه فعالیت‌ها را به دستور خود به اجرا در آورید و با افزایش توانایی‌ها، به دشمنان خود حمله کرده و آنان را شکست دهید.

اگر شما هم از علاقه‌مندا نبه سری بازی‌های استراژیک باشید، بازی پادشاهان و قلعه‌ها شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. این بازی به صورت آنلاین می‌باشد و شما می‌توانید استراتژی خود را برای نبرد با سایر پلیرهای سراسر جهان به اجرا بگذارید. در این بازی شما می‌توانید قلمروی خود را با بهره‌گیری از انواع تجهیزات ایجاد کنید. به عنوان مثال امکان احداث کوهستان، حفاری، ایجاد ساختمان، استخدام نیروهای جنگی و … از مهم‌ترین توانایی‌های شما در پاشاهی این سرزمین هستند. هم اکنون می توانید بازی Lords & Castles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Lords & Castles :

– قابلیت طراحی شهر دلخواه و احداق کوه‌ها و کارگذاری تله برای به دام انداختن دشمنان

– قابلیت حمله به سایر پلیرها و دفاع از قلمروی خود

– امکان جمع‌آوری 30 رهبر بزرگ از تمامی اعصار

– قابلیت گفتگو با سایر پلیرها

– امکان بازی در اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها

– کاملا رایگان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lords Castles1 150x100 - دانلود بازی Lords & Castles 1.65 - پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت Lords Castles2 150x100 - دانلود بازی Lords & Castles 1.65 - پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت Lords Castles3 150x100 - دانلود بازی Lords & Castles 1.65 - پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت Lords Castles4 150x100 - دانلود بازی Lords & Castles 1.65 - پادشاهان و قلعه ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR