دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer – Racing Games 1.1 – مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer - Racing Games 1.1 - مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer – Racing Games برای اندروید

| بازی مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت |

 

4X4 OffRoad Racer – Racing Games 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین از استودیوی بازی سازی Integer Games است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به رانندگی آفرود هستید، بازی جدید 4X4 OffRoad Racer می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اوقات فراغت شما باشد! در این بازی شما با مجموعه‌ای از انواع خودروهای آفرود سر و کار دارید که شکل و شمایلی غول پیکر و عجیب و غریب دارند. طراحی این خودروها درست مطابق با شرایط موجود صورت گرفته و در واقع این وسایل نقلیه می‌توانند در دشوارترین مسیرها حرکت کنند.

در بازی مسابقات آفرود، شما و حریفانتان برای رسیدن به خط پایان در تلاش هستید. اما این مسابقه با سایر سبک‌های اتومبیل‌رانی یک تفاوت عمده دارد و آن این است که در مسابقات آفرود خبری از جاده‌ها و مسیرهای آسفالت نیست! چرخ‌های خود را در مسیرهای خاکی و قرار داده و تلاش کنید که به بهترین راننده آفرود در میان رقبا تبدیل شوید. هم اکنون می توانید بازی 4X4 OffRoad Racer – Racing Games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی 4X4 OffRoad Racer – Racing Games :

– دارا بودن مراحل جذاب و سرگرم کننده

– امکان رقابت با حریفان

– قابلیت آپگرید و خرید وسایل نقلیه جدید

– قابلیت ثبت رکوردهای بالا

– دارا بودن محیط گرافیکی HD و قابلیت‌های کنترلی ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

4X4 OffRoad Racer1 150x84 - دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer - Racing Games 1.1 - مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت 4X4 OffRoad Racer2 150x84 - دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer - Racing Games 1.1 - مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت 4X4 OffRoad Racer3 150x84 - دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer - Racing Games 1.1 - مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت 4X4 OffRoad Racer4 150x84 - دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer - Racing Games 1.1 - مسابقات آفرود برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR