دانلود بازی Naval Storm TD 0.8.6 – طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Naval Storm TD 0.5 - طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Naval Storm TD برای اندروید

| بازی طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Naval Storm TD 0.8.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی GameSpire Ltd است. فرمانده! پایگاه دریایی در خطر است و هر تمیمی که از این لحظه به بعد بگیرید، بر سرنوشت خود و مردانتان تاثیرگذار خواهد بود. در این بازی شما می‌بایست نیروهای خود را برای نبردی بزرگ آماده سازید تا از آخرین بازمانده‌های نفتی خود محافظت نمایید. ارتش‌های دشمن مرتبا در حال یورش بردن به جزایر شما بوده و سعی دارند به هر قیمتی که شده بازمانده‌های نفتی شما را از بین ببرند.

بازی طوفان دریایی اولین بازی اندرویدی در سبک برجک دفاعی است که در درون اقیانوس‌ها به تصویر کشیده می‌شود. برای از میان برداشتن دشمنان، لازم است که از تمامی قدرت‌های موجود استفاده کرده و حملات دشمن را خنثی کنید. شما می‌توانید با کارگذاری برجک‌ها و به کارگیری مسلسل، توپ، اژدرهای دریایی، موشک و یا ترکیبی از آنان، به مواضع دشمن آسیب برسانید. هم اکنون می توانید بازی Naval Storm TD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Naval Storm TD :

– قابلیت مقابله با دشمنان دریایی و خنثی‌سازی نقشه‌های آنان

– شبیه‌سازی بسیار زیبای محیط اقیانوس‌ها

– دارا بودن پوسته‌های محیطی مختلف

– دارا بودن حالت داستانی قوی با تعداد 32 مرحله جذاب

– صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن تعداد بسیاری از دشمنان با توانایی‌های منحصر به فرد

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Naval Storm TD1 150x113 - دانلود بازی Naval Storm TD 0.8.6 - طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت Naval Storm TD2 150x113 - دانلود بازی Naval Storm TD 0.8.6 - طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت Naval Storm TD3 150x113 - دانلود بازی Naval Storm TD 0.8.6 - طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت Naval Storm TD4 150x113 - دانلود بازی Naval Storm TD 0.8.6 - طوفان دریایی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR