دانلود کلیپ تفاوت چهره بازیکنان بارسلونا در بازی PES از 2017 تا 2018

دانلود کلیپ تفاوت چهره بازیکنان بارسلونا در بازی PES از 2017 تا 2018

 

دانلود کلیپ تفاوت چهره بازیکنان بارسلونا در بازی PES

| مقایسه PES 2017 و PES 2018 |

 

نام کلیپ : تفاوت چهره بازیکنان بارسلونا در بازی PES از 2017 تا 2018

سال انتشار : 2017

مدت زمان : 03.37 دقیقه

کیفیت : عالی

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با یک ویدیو کلیپ جدید و بسیار جالب در خدمت شما علاقه‌مندان به فوتبال و به خصوص دوست‌داران بازی PES هستیم. تا عرضه رسمی بازی PES 2018 تنها چند روز باقی مانده و طرفداران سری بازی محبوب PES دیگر آرام و قرار ندارند. تاکنون نسخه دموی این بازی پرطرفدار برای کنسول‌های جدید عرضه شده و گیم‌پلی جدید و تغییرات نسخه 2018 این بازی، علاقه‌مندان را شگفت‌زده کرده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های محبوب PES هستید و می‌خواهید در همین فرصت باقی مانده تفاوت‌های بین PES 2017 و PES 2018 را ببینید، ما برای شما یک ویدیو کلیپ جالب را آماده کرده‌ایم.

در این فایل ویدیویی، چهره بازیکنان تیم بارسلونا در بین نسخه‌های 2017 و 2018 با همدیگر به مقایسه گذاشته شده و نتایج آن بسیار مهیج و جذاب است. اگر شما نیز دوست دارید که تغییرات چهره بازیکنان در نسخه‌های اخیر این بازی را با همدیگر ببینید، پیشنهاد می‌کنیم این فایل ویدیویی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید کلیپ تفاوت چهره بازیکنان بارسلونا در بازی PES از 2017 تا 2018 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR