دانلود بازی Clash Tactics 0.03 – تاکتیک های نبرد برای اندروید

دانلود بازی Clash Tactics 0.03 - تاکتیک های نبرد برای اندروید

 

دانلود بازی Clash Tactics برای اندروید

| بازی تاکتیک های نبرد برای اندروید |

 

Clash Tactics 0.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Game Circus LLC است. بازی تاکتیک‌های نبرد، عنوان جدیدی از سری بازی‌های استراتژیک است که حال و هوای بازی کلش رویال را دارد. بازی Clash Royale بازی اندرویدی محبوبی در سبک بازی‌های جمع‌آوری کارت و استراتژیک است که در آن نبردها به صورت تن به تن به تصویر کشیده می‌شود. بازی Clash Tactics با همین حال و هوا، شما را با کاراکترها و قدرت‌های جدیدتری آشنا می‌سازد که تجربه‌ بسیار متفاوتی را ارائه خواهد نمود.

شما می‌توانید در طول بازی کارت‌های متنوعی را جمع‌آوری کنید و به کمک آنان قدرت خود را برای مقابله با حریفان افزایش دهید. صحنه‌های حماسی هیجان‌انگیزی در این بازی انتظار شما را می‌کشند که با جمع‌آوری کارت‌ها و ارتقای قدرت‌های ویژه‌ می‌توانید از برجک‌های خود دفاع کرده و مقر دشمنان را با خاک یکسان کنید. هم اکنون می توانید بازی Clash Tactics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Clash Tactics :

– امکان به کارگیری استراتژی‌های منحصر به فرد در نبردهای واقعی با حریفان

– دارا بودن قدرت‌ها و جادوهای ویژه

– امکان نابودسازی برجک‌های دشمن و به دست آوردن کارت‌های جادویی

– قابلیت ساخت عرشه نبردهای تاکتیک با بهره‌گیری از کارت‌ها

– قابلیت ارتقای کارت‌ها برای بالا بردن سطوح

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Clash Tactics1 150x85 - دانلود بازی Clash Tactics 0.03 - تاکتیک های نبرد برای اندروید Clash Tactics3 150x85 - دانلود بازی Clash Tactics 0.03 - تاکتیک های نبرد برای اندروید Clash Tactics2 150x85 - دانلود بازی Clash Tactics 0.03 - تاکتیک های نبرد برای اندروید Clash Tactics4 150x85 - دانلود بازی Clash Tactics 0.03 - تاکتیک های نبرد برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR