دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC

دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC

 

دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای کامپیوتر

| بازی شیاطین وندیگو |

| نسخه HI2U |

 

Seeking Evil The Wendigo بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Copybugpaste ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی در جایی آغاز می‌شود که شما خود را در جنگل‌های آمریکای شمالی به صورت تنها می‌یابید. در ابتدا تصور می‌کنید که با یک محیط معمولی از طبیعت طرف هستید، اما وقایع عجیب و غریبی در این جنگل‌ها انتظار شما را می‌کشند. این جنگل‌های خالی از سکنه در واقع خانه‌ای برای موجودی افسانه‌ای تحت عنوان وندیگو (Wendigo) بوده و از نسل خون‌آشام‌های هوشمند به شمار می‌رود.

نفرینی جادویی بر جنگل سایه افکنده و برای از میان برداشتن آن می‌بایست توتم‌های پی در پی را بسوزانید. توجه داشته باشید که در طول بازی می‌بایست با نهایت توان خود از وندیگوها دوری کرده و در پی نابودی آنان باشید. وندیگو موجودی افسانه‌ای است که می‌تواند خون بدن قربانیان خود را به صورت زنده زنده بنوشد، بدین جهت دشمن شما در این بازی با سایر بازی‌هایی که تاکنون تجربه کرده‌اید متفاوت است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Seeking Evil The Wendigo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Seeking Evil The Wendigo1 300x161 - دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC Seeking Evil The Wendigo2 300x161 - دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC

 

Seeking Evil The Wendigo4 300x161 - دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC Seeking Evil The Wendigo3 300x161 - دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo برای PC

 

تریلر بازی Seeking Evil The Wendigo:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows™ 7 or Higher
Processor: Intel i5-4590 / AMD FX 8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 970 or AMD Radeon R9 290 or Higher
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB Available Space
Additional Notes: For VR Support: VR Headset, 2x USB 3.0 Ports

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows™ 10
Processor: Intel i7-6700k or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 1070 or Higher
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB Available Space
Additional Notes: For VR Support: VR headset, 2x USB 3.0 Ports

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 643 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR