دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای کامپیوتر

| بازی تک‌تیرانداز ماهر |

| نسخه CPY |

 

Sniper Ghost Warrior 3 بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط CI Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و اول شخص باشید، نسخه سوم بازی Sniper Ghost Warrior می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها برای آخرین هفته تابستانی شما باشد. سری بازی‌های اول شخص همواره طرفداران بسیاری را داشته‌اند و تجربه به دست گرفتن اسلحه‌ها و پای نهادن در میادین نبرد، برای آنان حس و حالی مخصوصی را به همراه داشت. پس از یکه‌تازی‌های چندساله سری بازی‌های ندای وظیفه، رفته رفته شاهد معرفی و عرضه بازی‌های دیگری در این سبک ودیم که از جمله آنان می‌توان به بازی محبوب Battlefield اشاره کرد. یکی دیگر از این عناوین به سری بازی‌های Sniper Ghost Warrior اختصاص دارد که این بار با معرفی سومین شماره از آن در خدمت شما هستیم. بازی که چند ماه قبل عرضه شد و برای باری دیگر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند رضایت منتقدین و طرفداران این سبک از بازی‌ها را به خود جلب کند، این بار به همراه با کرک معتبر CPY در اختیار شماست!

داستان بازی روایتی جذاب از دو برادر با نام‌های جاناتان نورث (Jonathan North) و رابرت نورث (Robert North) را برای شما به تصویر می‌کشاند. این دو برادر با شروع بازی، به مرکز اوکراین-روسیه اعزام می‌شوند تا از دزدیده شدن یک سلاح بیولوژیکی توسط تروریست‌ها جلوگیری به سلاحی که گفته می‌شود مربوط به دوران شوروی بوده عمل آورند. آن‌ها موفق می‌شوند که این ماموریت را با موفقیت پشت سر بگذارند، اما گروهی از نیروهای متخصص جنگی در کمین آنان بوده و با دستگیری رابرت، روایت داستانی بازی را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند. این بازی کامپیوتری جدید، با پردازش گرافیکی فوق پیشرفته پلیرها را در همان نگاه اول مجذوب خود ساخته و آنان را در تکمیل روند بازی ترغیب می‌کند. در پی دستگیری رابرت، جان نورث به مرز مجاور روسیه اعزام می‌شود و جایی نزدیک به قلمروی دشمن در شمال گرجستان ماموریت تازه‌ای را آغاز می‌کند. ماموریت‌های شما از همین نقطه آغاز شده و ماجراجویی مهیج و سرگرم‌کننده ای در انتظارتان خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sniper Ghost Warrior 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Ghost Warrior 31 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC Sniper Ghost Warrior 32 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

 

Sniper Ghost Warrior 33 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC Sniper Ghost Warrior 34 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

 

Sniper Ghost Warrior 35 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC Sniper Ghost Warrior 36 300x169 - دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 برای PC

 

تریلر بازی Sniper Ghost Warrior 3:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: i3 3240 3.4 GHz or AMD FX-6350 3.9 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB Available Space
Additional Notes: Online Connection Requirements: 512 KBPS or Faster Internet Connection

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10 or Later
Processor: AMD FX 8350 Wraith or Intel Core i7 4790 or Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 480 4GB or NVIDIA GeForce(R) GTX 1060 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB Available Space
Additional Notes: Online Connection Requirements: 512 KBPS or Faster Internet Connection

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 49.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR