دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 – نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 - نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Pixelfield برای اندروید

| بازی نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا |

 

Pixelfield 1.2.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Epic Stars است. اکنون وقت آن است که با حضور در میادین نبردهای پیکسلی، شجاعت خود را در میان سایر پلیرها به نمایش بگذارید! این بازی اندرویدی جدید که با پیکسل آرت طراحی شده، شما گیمرهای اندرویدی و علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و اول شخص را به نبردی شلوغ و پیچیده دعوت می‌کند؛ جایی که ربات‌ها و فضایی‌ها هم حضور دارند! این بازی جدید به صورت چند نفره و آنلاین بوده و شما می‌توانید با دانلود آن، شانس رویارویی با تمامی پلیرهای سراسر جهان را داشته باشید.

نبردهای پیکسلی، حالات مختلفی از یک تجربه پرهیجان و جذاب از نبردها را برای شما به تصویر می‌کشاند که می‌توانید تا ساعت‌ها با آن سرگرم باشید. هم اکنون می توانید بازی Pixelfield را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Pixelfield :

– دارا بودن 50 اسلحه مختلف و 200 پوسته اختصاصی برای هریک از آنان

– امکان تغییر کاراکترها با 60 پوسته مختلف

– دارا بودن 10 نقشه مختلف

– صداپردازی بسیار عالی فضای بازی

– امکان افزایش دادن سطوح سلاح‌ها

– امکان شرکت در تجربه داستانی تک نفره

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pixelfield1 150x84 - دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 - نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا Pixelfield2 150x84 - دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 - نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا Pixelfield3 150x84 - دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 - نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا Pixelfield4 150x84 - دانلود بازی Pixelfield 1.2.10 - نبردهای پیکسلی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 + 141 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR