دانلود Pixlr 3.2.2 – ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید

دانلود Pixlr 3.2.2 - ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید

 

دانلود Pixlr برای اندروید

| ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید |

 

Pixlr 3.2.2 نام یک نرم افزار خلاقانه و بسیار قدرتمند و محبوب در زمینه ویرایش تصاویر است. این اپلیکیشن، در ابتدا با عنوان Pixlr Express عرضه شد و بعدها عنوان Autodesk Pixlr بر آن نهاده شد. کمپانی قدرتمند اتودسک، در کنار محبوبیت بسیار بالای خود در زمینه تولید نرم افزارهای پیشرفته مهندسی، با عرضه این اپلیکیشن توانست محبوبیت بسیاری را در بین کاربران دستگاه‌های اندروید و iOS کسب کند. موفقیت‌های این اپلیکیشن به دوران اوج خود رسیده بود که در نهایت Autodesk تصمیم گرفت پروژه این اپلیکیشن را به شرکت دیگری واگذار کند و سرانجام نیز کمپانی 123RF به عنوان یکی از فعالات حوزه گرافیک، این پروژه را خریداری کرد و به همین علت، از این پس این اپلیکیشن با عنوان یکه و تنهای Pixlr عرضه می‌گردد.

تکنیک‌ها و راهکارهای ویرایش عکس امروزی به قدری پیشرفته هستند که دیگر کمتری کسی را می‌توان یافت که تصاویر خود را بدون ویرایش در شبکه‌های اجتماعی قرار دهد. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش و افکت‌گذاری تصاویر در سیستم‌عامل اندروید، برنامه‌ای است که این بار شما را با آن آشنا می‌کنیم. اپلیکیشن مذکور با دارا بودن مجموعه‌ای از بهترین فیلترها، شما را قادر می‌سازد تصاویر خود را بسیار زیباتر از آنچه هستند به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pixlr برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pixlr :

– امکان ساخت تصاویر کلاژ با بک‌گراندهای زیبا و طرح‌بندی‌های زیبا

– قابلیت اصلاح و بهینه‌سازی تصاویر تنها با یک کلیک

– امکان ویرایش لایه به لایه تصاویر

– امکان تبدیل تصاویر به نقاشی

– قابلیت زیباسازی سلفی‌ها

– امکان بهینه‌سازی پارامترهای مختلف تصاویر

– قابلیت افکت‌گذاری تصاویر

– دارا بودن مجموعه‌ای از فیلترهای زیباساز حرفه‌ای

– امکان تغییر سایز تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixlr1 90x150 - دانلود Pixlr 3.2.2 - ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید Pixlr2 90x150 - دانلود Pixlr 3.2.2 - ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید Pixlr3 90x150 - دانلود Pixlr 3.2.2 - ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید Pixlr4 90x150 - دانلود Pixlr 3.2.2 - ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR