دانلود Norton Remove and Reinstall Tool 4.5.0.157 – حذف و نصب مجدد محصولات نورتون

دانلود Norton Remove and Reinstall Tool 4.5.0.157 - حذف و نصب مجدد محصولات نورتون

 

دانلود Norton Remove and Reinstall Tool

| حذف و نصب مجدد محصولات نورتون |

 

Norton Remove and Reinstall Tool 4.5.0.157 نام محصولی جدید و کاربردی از سوی کمپانی امنیتی Symantec است که می‌تواند وظایف حذف و یا نصب مجدد محصولات نورتون را بر عهده بگیرد. یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در رابطه با نرم افزارهای امنیتی، حذف و پاک‌سازی کامل آنان است. در بسیاری از مواقع اثرات اینگونه اپلیکیشن‌ها حتی بعد از نصب نیز همچنان باقی می‌مانند. کمپانی سیمانتک با عرضه اپلیکیشن کاربردی Norton Remove and Reinstall Tool، فرآیند حذف محصولات امنیتی نورتون را تا حد بسیاری ساده‌سازی کرده است.

پیش‌تر این کمپانی اپلیکیشن Norton Removal Tool را نیز به همین منظور عرضه کرده بود، اما با پایان دادن به پشتیبانی نرم افزار مذکور، برنامه جدید Norton Remove and Reinstall Tool را عرضه کرد که دو وظیفه بسیار مهم را بر عهده می‌گیرد. این بار شما علاوه بر امکان پاک‌سازی محصولات نورتون، قادر هستید با چند کلیک ساده آنان را مجددا نصب کنید تا همه تنظیمات آن به حالت پیش‌فرض بازگردند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Norton Remove and Reinstall Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Norton Remove and Reinstall Tool :

– امکان شناسایی انواع محصولات امنیتی نورتون

– امکان پاک‌سازی کامل آنتی‌ویروس‌های سیمانتک

– جلوگیری از برجای ماندن ردپای نرم افزارهای امنیتی مذکور

– امکان حذف کامل و یا نصب مجدد محصولات

– رابط کاربری ساده و بسیار زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR