دانلود کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ با فرمت PDF

دانلود کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ با فرمت PDF

 

دانلود کتاب ترفندهای فتوشاپ

| آشنایی با نکات کاربردی نرم افزار Adobe Photoshop |

 

دانلود کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. اگر شما هم از علاقه‌مندان به جوزه گرافیک و فعالان این عرصه هستید، احتمالا نرم افزار فتوشاپ برای شما نقشی کلیدی را در ایجاد طرح‌ها، ویرایش آنان و … بازی می‌کند. ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از نرم افزارهای شناخته شده و موفق در زمینه ویرایش و پردازش تصاویر گرافیکی است که از همان سال‌های ابتدایی ابداع سیستم‌های کامپیوتری مبتنی بر سیستم‌عامل‌های گرافیکی، توانست محبوبیت خاصی را در عرصه تصاویر دیجیتال به دست آورد.

کتابی که در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم، مجموعه‌ای از نکات کاربردی و تفرندهای فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهد که به کمک آن می‌توانید به مانند یک طراح حرفه‌ای با این برنامه کار کنید. کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ به زبان فارسی بوده و حتی کاربران مبتدی نیز می‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با این نرم افزار آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

نویسنده: سعید قاسمی
تعداد صفحات: 112
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR