دانلود بازی Club Soccer Director 2019 1.0.1 – مدیریت فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Club Soccer Director - Soccer Club Manager Sim 1.0.8 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Club Soccer Director برای اندروید

| بازی مدیریت فوتبال برای اندروید |

 

Club Soccer Director 2019 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Go Play Games Ltd است. فوتبال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی در سراسر دنیاست و صرف نظر از رده سنی، افراد بسیاری به عنوان طرفداران پر و پار قرص آن به حساب می‌آیند. لذت تماشای فوتبال برای عاشقان آن وصف‌ناپذیر است و اغلب افراد در حین تماشای مسابقه تیم مورد علاقه‌شان، نظر و یا تاکتیک پیشنهادی خود را نیز مطرح می‌کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که شما نیز به عنوان مدیر و یا سرمربی یک باشگاه فوتبالی باشید؟ این رویای هیجان‌انگیز را به کمک Club Soccer Director – Soccer Club Manager Sim می‌توانید به واقعیت تبدیل کنید.

در این بازی اندرویدی جدید، شما لحظه به لحظه تیم خود و بازیکنان‌تان را زیر نظر می‌گیرید و تمامی فعالیت‌های آنان را مطابق با استراتژی مدیریتی خودتان پیش خواهید برد. وظایف شما در این بازی، فراتر از یک مدیریت ساده است! در این بازی، در مجموع 350 تیم باشگاهی مختلف از کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا وجود دارند که با انتخاب آنان می‌توانید یک فصل کامل فوتبالی را با اتخاذ تصمیم‌ها، تمرین دادن بازیکنان و … با موفقیت به اتمام برسانید. هم اکنون می توانید بازی Club Soccer Director را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Club Soccer Director :

– دارا بودن 350 باشگاه مختلف از کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا

– امکان ایجاد تیم اختصاصی خود با تنظیم رنگ لباس، لوگوی باشگاه و…

– مدیریت حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبالی با تصمیمات پیچیده

– امکان شرکت در تصمیمات هیئن مدیره، نقل و انتقالات بازیکنان و …

– نمایش دقیق نتایج عملکرد بازیکنان در طول فصل

– دارا بودن هزاران بازیکن واقعی در دنیای فوتبال

– طراحی مبتنی بر واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Club Soccer Director Soccer Club Manager Sim1 112x150 - دانلود بازی Club Soccer Director 2019 1.0.1 - مدیریت فوتبال برای اندروید Club Soccer Director Soccer Club Manager Sim2 112x150 - دانلود بازی Club Soccer Director 2019 1.0.1 - مدیریت فوتبال برای اندروید Club Soccer Director Soccer Club Manager Sim3 112x150 - دانلود بازی Club Soccer Director 2019 1.0.1 - مدیریت فوتبال برای اندروید Club Soccer Director Soccer Club Manager Sim4 112x150 - دانلود بازی Club Soccer Director 2019 1.0.1 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR