دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 – همسایه عصبانی برای اندروید

دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 - همسایه عصبانی برای اندروید

 

دانلود بازی Angry Neighbor برای اندروید

| بازی همسایه عصبانی برای اندروید |

 

Angry Neighbor 2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی InvictusGames است. در این بازی اندرویدی جدید، شما در قالب یک فرد فضول و مزاحم نقش‌آفرینی می‌کنید که با ورود به خانه همسایه خود می‌خواهید از اسرار او سر در آورید. همسایه شما فرد مرموزی است و به تصور شما، او چیزهای عجیب و غریبی را در خانه نگهداری می‌کند. حال این پرسش برای شما ایجاد می‌شود که او چه اسراری را مخفی کرده است؟ اگر شما هم از علاقه‌مندان به این ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی همسایه عصبانی را از دست ندهید.

به محض ورود به خانه همسایه‌تان، مشکلات یکی پس از دیگری نمایان می‌ شوند. نه تنها چیز خاصی را پیدا نمی‌کنید، بلکه همسایه عصبانی سعی می‌کند که شما را به دام بیندازد. از این رو شما می‌بایست تمام مهارت‌های خود را به کار گیرید و از تله‌های او دوری کنید. هم اکنون می توانید بازی Angry Neighbor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Angry Neighbor :

– محیط گرافیکی 3 بعدی

– آزادی کامل در اجرای فعالیت‌ها

– امکان تجربه یک ماجراجویی جذاب

– کشف کلیدها برای ورود به اتاق‌های مختلف

– امکان بالا رفتن از دیوارها و مکان‌های مختلف

– قابلیت کاوش در نقاط مختلف خانه همسایه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Angry Neighbor1 150x84 - دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 - همسایه عصبانی برای اندروید Angry Neighbor2 150x84 - دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 - همسایه عصبانی برای اندروید Angry Neighbor3 150x84 - دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 - همسایه عصبانی برای اندروید Angry Neighbor4 150x84 - دانلود بازی Angry Neighbor 2.0 - همسایه عصبانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR