دانلود SAS JMP Statistical Discovery 13.2 – نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری

دانلود SAS JMP Statistical Discovery 13.2 - نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری

 

دانلود SAS JMP Statistical Discovery

| نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری |

 

SAS JMP Statistical Discovery 13.2 نام یک حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه تجزیه و تحلیل‌های آماری است که کاربرد گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف صنعت، محاسبات و برآوردهای آماری ایفا می‌کند. JMP (تلفظ: جامپ) یک نرم افزار کامپیوتری بسیار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل‌های آماری است که توسط واحد تجاری موسسه SAS عرضه می‌شود. این نرم افزار برای اولین بار در سال 1989 میلادی و متناسب با محیط گرافیکی کامپیوترهای مکینتاش اپل عرضه شد و از آن زمان تاکنون دائما توسط برنامه‌نویسان در حال توسعه و بهینه‌سازی بوده است.

نرم افزار جامپ در زمینه‌های شش سیگما، کنترل کیفیت و تحقیق در علوم مهندسی و اجتماعی کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد. این اپلیکیشن بر روی پلت‌فرم‌های گوناگونی در دسترس است و فرآیندهای کاری آن را می‌توان با زبان اختصاصی JSL به صورت خودکار طراحی کرد. این نرم افزار بر روی تجزیه و تحلیل بصری اکتشافی متمرکز شده است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SAS JMP Statistical Discovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SAS JMP Statistical Discovery :

– کاربرد بسیار گسترده در زمینه‌های شش سیگما، کنترل کیفیت و تحقیق در علوم مهندسی و اجتماعی

– امکان بررسی و تجزیه و تحلیل حرفه‌ای داده‌ها

– امکان به آزمون گذاشتن فرضیه‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– برخورداری از امکانات انعطاف‌پذیر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 834 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR