دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 – قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 - بازی اکشن قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash برای اندروید

| بازی اکشن قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Genera Games است. در این بازی اکشن و 2 بعدی، شما با یک گیم‌پلی کلاسیک و بسیار محبوب طرف هستید که طی آن می‌بایست جهان را از نابودی نجات دهید. در این بازی شما در قالب کاراکتر قهرمانی با نام ممبو (Mambo) و همراهانش نقش‌آفرینی می‌کنید که باید ارتش شیاطین را شکست دهند. در محوریت داستانی این بازی، صدها سرباز، تانک، ربات‌ها و … حضور دارند که هریک نقشی مهم را در نبردها بازی می‌کنند.

حال و هوای این بازی، الهام‌گیری شده از سبک بازی‌های دویدن و تیراندازی است که با فرار بزرگ شما آغاز می‌شود. در این دویدن شما می‌توانید سلاح‌های خود را تا سطوح بالاتر ارتقا دهید و از تجربه این بازی 2 بعدی و جذاب لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Ramboat Shoot and Dash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ramboat Shoot and Dash :

– دارا بودن ماموریت‌های جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان بهره‌گیری از مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– دارا بودن کاراکترها و قایق‌های گوناگون

– دارا بودن حالت‌های مختلف برای بازی

– محیط گرافیکی با جزئیات بسیار دقیق

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ramboat Shoot and Dash1 150x84 - دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 - قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت Ramboat Shoot and Dash2 150x84 - دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 - قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت Ramboat Shoot and Dash3 150x84 - دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 - قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت Ramboat Shoot and Dash4 150x84 - دانلود بازی Ramboat Shoot and Dash 3.11.1 - قایق سواری برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR