دانلود بازی Hook 1.06 – بازی پازلی هوک برای اندروید

دانلود Hook 1.06 - بازی پازلی هوک برای اندروید

 

دانلود بازی Hook برای اندروید

| بازی پازلی هوک برای اندروید |

 

Hook 1.06 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Rainbow Train است. امروزه قدرت گرافیکی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند به نقطه‌ای رسیده است که بازی‌های کامپیوتری در کنار آنان تقریبا در یک سطح قرار دارند. از این جهت، کمتر کاربری به سمت بازی‌های ساده و قدیمی می‌رود. اما اگر شما نیز از فضای اکشن و سنگین بازی‌های اندرویدی خسته شده و به دنبال یک بازی سبک و کم‌حجم هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی پازلی هوک را از دست ندهید! سازنده این بازی ادعا می‌کند که عاشق ساخت بازی‌های پازلی است. از این جهت به نظر می‌رسد چالشی سخت در انتظارتان باشد!

در این بازی هیچ منو و یا دستاوردی وجود ندارد و کلیه تمرکزها صرف پلیر و طراحی پازل‌ها شده! از این جهت شما نیز می‌بایست تمام دقت و تمرکز خود را صرف مراحل مختلف این بازی کنید. این بازی در مجموع 50 مرحله مختلف در خود جای داده که شما را تا ساعت‌ها با خود سرگرم خواهد نمود. هم اکنون می توانید بازی Hook را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hook :

– دارا بودن بودن گرافیکی بسیار ساده

– مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های پازلی

– دارا بودن 50 مرحله سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hook1 150x84 - دانلود بازی Hook 1.06 - بازی پازلی هوک برای اندروید Hook2 150x84 - دانلود بازی Hook 1.06 - بازی پازلی هوک برای اندروید Hook3 150x84 - دانلود بازی Hook 1.06 - بازی پازلی هوک برای اندروید Hook4 150x84 - دانلود بازی Hook 1.06 - بازی پازلی هوک برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR