دانلود Motorbike Racing 1.2.2 – بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود Motorbike Racing 1.2.2 - بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Motorbike Racing برای اندروید

| بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Motorbike Racing 1.2.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های موتورسواری از استودیوی بازی سازی Double Tap است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های موتورسواری باشید، چالش‌های جذاب Motorbike Racing می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. در این بازی، شما با موتورهای تریل سر و کار دارید و می‌بایست موانع خطرناک را با آن پشت سر بگذارید. در واقع شما از ابتدای این بازی، با مهارت‌های متنوعی از کنترل موتور پرشی آشنا می‌شود و سپس می‌بایست در حالت داستانی آنان را به نمایش بگذارید.

در این بازی، دقت و سرعت مهم‌ترین معیارهای شما در پشت سر گذاردن مراحل هستند. به طور کلی 30 مرحله مختلف در پیش روی شماست که می‌بایست برای پشت سر گذاشتن آنان، نهایت دقت را به کار گیرید. همچنین شما می‌توانید ظاهر موتوسیکلت خود را مطابق با سلیقه‌تان تغییر دهید و از مرحله به مرحله این بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Motorbike Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Motorbike Racing :

– امکان تجربه موتورسواری در محیط‌های بسیار سخت

– قابلیت پشت سر گذاشتن تعداد 30 مرحله مختلف

– امکان شخصی‌سازی موتورسیکلت

– قابلیت آزادسازی موتورهای جدید

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Motorbike Racing1 150x94 - دانلود Motorbike Racing 1.2.2 - بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت Motorbike Racing2 150x94 - دانلود Motorbike Racing 1.2.2 - بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت Motorbike Racing3 150x94 - دانلود Motorbike Racing 1.2.2 - بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت Motorbike Racing4 150x94 - دانلود Motorbike Racing 1.2.2 - بازی موتور تریل برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR