دانلود Pitney Bowes MapInfo Pro 17.0.5 Build 9 – نقشه برداری و تجزیه و تحلیل جغرافیایی

دانلود Pitney Bowes MapInfo Pro 17.0.5 Build 9 - نقشه برداری و تجزیه و تحلیل جغرافیایی

 

دانلود Pitney Bowes MapInfo Pro

| نقشه برداری و تجزیه و تحلیل جغرافیایی |

 

Pitney Bowes MapInfo Pro 17.0.5 Build 9 نام یک نرم افزار جدید کامپیوتری به منظور تولید نقشه‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های جغرافیایی با دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی است. به کمک این نرم افزار، برنامه‌ریزان سیستم های اطلاعات جغرافیایی قادر خواهند بود نقشه‌های مورد نظر خود را با بهره‌گیری از ویژگی‌های هوشمندانه این برنامه تولید کرده و گزارشاتی دقیق را از آنان تهیه نمایند. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و بسیار ساده، کاربران را قادر می‌سازد تا در نهایت سادگی بتوانند به انواع قسمت‌های کاربری این برنامه دسترسی پیدا کنند.

این برنامه شما را قادر می‌سازد که داده‌های جمع‌آوری شده از نرم افزارهای صفحه گسترده و یا فایل‌های CSV را وارد آن کرده و یا برای تجزیه و تحلیل‌های خود از ارتباطات ODBC و FDO بهره بگیرید. به طور کلی توسط این نرم افزار شما می‌توانید در محیطی بسیار زیبا، اقدام به ساخت و یا به اشتراک‌گذاری نقشه‌ها با جزئیات بسیار بالا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pitney Bowes MapInfo Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pitney Bowes MapInfo Pro :

– امکان تسلط بر بخش‌های مختلف برنامه به لطف رابط گرافیکی ساده و زیبا

– قابلیت ساخت و به اشتراک‌گذاری نقشه‌ها با امکانات گسترده

– امکان تجزیه و تحلیل داده‌های جغرافیایی به شیوه‌ای جدید

– دارا بودن توابع مختلف برای ایجاد و ویرایش داده‌ها

– امکان وارد کردن داده‌ها از سایر برنامه‌ها از قبیل اپلیکیشن‌های صفحه گسترده و یا برنامه‌های CAD

– دارا بودن قابلیت‌های ترسیم اشیا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR