دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC

دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC

 

دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای کامپیوتر

| بازی بلیط برای زمین: قسمت دوم |

| نسخه PLAZA |

 

Ticket to Earth Episode 2 بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Robot Circus ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک سیاره دور، اقامتگاهی رو به مرگ و توطئه‌ای بزرگ! اگر شما نیز از علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی هستید، بازی بلیط به سیاره زمین شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. در این بازی کامپیوتری جدید شما به رز (Rose)، ولف (Wolf)، داک (Doc) و سون (Seven) ملحق می‌شوید تا از وقع یک توطئه مجرمانه جلوگیری به عمل آورید.

اصلی‌ترین هدف شما در این بازی، نبرد برای برقراری عدالت با بهره‌گیری از انواع تکنیک‌ها و حرکات پیشرفته است. جنبش آگاهی ستارگان به شما در دستیابی به پتانسیل واقعی انسان کمک خواهد کرد. اکنون وقت آن است که با گام نهادن در این مسیر، قهرمانانی بهتر را برای اهداف بزرگ خلق کنید. نسخه دوم این بازی تحت عنوان Episode Two – Crash همراه با محتویات اولین نسخه این بازی هم‌اکنون در قالب نسخه‌ای کرک شده در اختیار شماست. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ticket to Earth Episode 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ticket to Earth Episode 21 300x169 - دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC Ticket to Earth Episode 22 300x169 - دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC

 

Ticket to Earth Episode 23 300x169 - دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC Ticket to Earth Episode 24 300x169 - دانلود بازی Ticket to Earth Episode 2 برای PC

 

تریلر بازی Ticket to Earth:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Higher (32 or 64 Bit)
Processor: 2.4ghz Intel Core 2 Duo or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video Card with 512MB of VRAM
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Higher (64 bit)
Processor: 2.66GHz Intel Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9000 Series / ATI Radeon HD 3000 Series or Greater
Storage: 6 GB Available Space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.15 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR