دانلود WinMend File Copy 2.4.0 – افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

دانلود WinMend File Copy 2.4.0 - افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

 

دانلود WinMend File Copy

| افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز |

 

WinMend File Copy 2.4.0 نام یک ابزار جایگزین و قدرتمند به منظور کپی کردن اطلاعات در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز دارای یک قابلیت پیش‌فرض برای کپی کردن داده‌هاست که این ویژگی از نسخه‌های اولیه این سیستم‌عامل تاکنون به چشم می‌خورد. اما این ویژگی پیش‌فرض دارای ضعف‌های بسیاری است که کاربران را مجاب می‌کند از سایر ابزارهای جایگزین برای این کار استفاده کنند. یکی از این ابزارها، نرم افزار WinMend File Copy است که فرآیند کپی کردن گروهی اطلاعات را به شکل ساده‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این نرم افزار با قابلیت افزایش توانایی‌های سیستم‌عامل، قادر است سرعت کپی کردن اطلاعات در ویندوز را به حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. در واقع با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید سرعت انتقال اطلاعات را تا 3 برابر نسبت به حالت پیش‌فرض افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinMend File Copy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinMend File Copy :

– افزایش چشم‌گیر سرعت کپی کردن داده‌ها

– مناسب برای کپی کردن داده‌های حجیم

– امکان Pause/Resume در حین کپی کردن داده‌ها

– امکان نمایش لیست ارورها

– دارا بودن 3 حالت مختلف برای کپی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR