دانلود EduIQ AdminZilla Network Administrator 1.5.2 – نظارت بر سیستم های شبکه

دانلود EduIQ AdminZilla Network Administrator 1.5.2 - نظارت بر سیستم های شبکه

 

دانلود EduIQ AdminZilla Network Administrator

| نرم افزار نظارت بر سیستم های شبکه |

 

EduIQ AdminZilla Network Administrator 1.5.2 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مانیتورینگ و نظارت بر کامپیوترهای شبکه است. امروزه یکی از اصلی‌ترین کاربردهای شبکه اینترنت به تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط با سایر کاربران از هر نقطه‌ای از جهان است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، ابزاری بسیار قدرتمند به منظور مدیریت و نظارت سیستم‌های شبکه است. توسط این نرم افزار، مدیران شبکه می‌توانند به صورت از راه دور بر روی سایر سیستم‌ها نظارت داشته باشند. در واقع شما کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانید به سیستم‌های مورد نظرتان از راه دور دسترسی پیدا کرده و صرف نظر از موقعیت مکانی، فعالیت‌ آنان را زیر نظر بگیرید.

بدین منظور شما تنها کافیست سیستم‌های مقصد را به درستی تنظیم کنید تا امکان نظارت بر آنان فراهم گردد. اضافه کردن یک سیستم جدید به منظور نظارت بسیار ساده است، تنها کافیست آی‌پی آدرس و پورت مورد نظر خود برای اتصال را وارد کردن و سپس با وارد کردن رمز عبور تعریف شده، فعالیت‌های آن را زیر نظر بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EduIQ AdminZilla Network Administrator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EduIQ AdminZilla Network Administrator :

– قابلیت تعریف آسان چندین سیستم مقصد

– امکان اضافه کردن آسان سیستم‌ها

– امکان بروزرسانی سریع پیش‌نمایش فعالیت‌ها

– قابلیت نمایش دسکتاپ سیستم‌ها در کنار همدیگر

– قابلیت کنترل از راه دور سیستم‌ها

– امکان سوئیچ آسان در بین سیستم‌های مقصد

– قابلیت کنترل کامل پردازش‌های سیستم مقصد

– دارا بودن نسخه‌های مخصوص سیستم‌عامل‌های ویندوزفون، اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR