دانلود WinZip Malware Protector 2.1.1000.26650 – نرم افزار حفظ امنیت سیستم

دانلود WinZip Malware Protector 2.1.1000.21743 - نرم افزار حفظ امنیت سیستم

 

دانلود WinZip Malware Protector

| نرم افزار حفظ امنیت سیستم |

 

WinZip Malware Protector 2.1.1000.26650 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند از کمپانی نرم افزاری WinZip است که می‌تواند امنیت سیستم‌های کامپیوتری شما را در سطحی بسیار قوی تضمین کند. به کمک این برنامه داده‌ها، رمزها و اطلاعات شخصی شما بیشترین امنیت ممکن را خواهند داشت. این نرم افزار به طور خودکار داده‌های مخرب، بدافزارها و ابزارهای جاسوسی را شناسایی می‌کند و ردپای آنان را از سیستم کاربر از بین می‌برد. بدین ترتیب شما می‌توانید همواره از امنیت داده‌ها و حریم خصوصی خود در کامپیوتر مطمئن باشید.

حتی اگر شما از نرم افزارهای ضدویروس در سیستم استفاده می‌کنید، باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم ابزارهای ضدجاسوسی را فراموش نکنید. این برنامه می‌ـواند تمامی فعالیت‌های جاسوسی در پس زمینه ویندوز را شناسایی و با پاک‌سازی آنان، فضایی بسیار امن را در محیط سیستم برای شما به وجود آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinZip Malware Protector را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinZip Malware Protector :

– قابلیت تامین امنیت ویندوز و جلوگیری از فعالیت ابزارهای مخرب

– امکان مدیریت کوکی‌ها، برنامه‌های استارت‌آپ و …

– جلوگیری از فعالیت ابزارهای جاسوسی و موارد تهدیدآمیز

– قابلیت اسکن اتوماتیک و زمان‌بندی شده

– امکان پاک‌سازی مرورگر وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR