دانلود Tabbles Home Edition 4.1.10 – نرم افزار تگ گذاری بر روی فایل ها و فولدرها

دانلود Tabbles Home Edition 4.1.10 - نرم افزار تگ گذاری بر روی فایل ها و فولدرها

 

دانلود Tabbles Home Edition

| نرم افزار تگ گذاری بر روی فایل ها و فولدرها |

 

Tabbles Home Edition 4.1.10 نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می‌دهد که بر روی فایل‌ها و فولدرهای خود در ویندوز تگ گذاری کنید. توسعه‌دهندگان این پروژه موفق و قدرتمند تاکید دارند که تشریح طرز کار این برنامه، در زمان بسیار کوتاه‌تری کاربران را با امکانات آن آشنا خواهد ساخت. تصور کنید که شما از میان فیلم‌های موجود در هارد دیسک خود، یک یا دو فیلم را در سال‌های گذشته تماشا کرده و در مقایسه با سایر فیلم‌ها، علاقه خاصی را نسبت به موارد مذکور پیدا کرده‌اید. اما امروز که به دنبال آنان می‌گردید، جستجوی آنان برایتان امری مشکل است.

در بسیاری از موارد کاربر با جستجو در میان دایرکتوری‌های مختلف، مجبور می‌شود فیلم‌های متنوعی را اجرا کند تا در صورت خوش‌شانسی (!) فایل مورد نظرش را بیابد. نرم‌افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است این مشکل را به کلی حل کند! با سیستم تگ گذاری پیشرفته فایل‌ها و فولدرها، شما به آسانی قادر هستید تمامی فایل‌ها و فولدرهای خود با تگ‌های تعریف شده را در زمان بسیار کوتاه‌تری پیدا کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید با تعریف تگ‌های مربوط به علاقه‌مندی‌ها, سال ساخت، موضوع و … می‌توانید به مجموعه‌ای از فایل‌ها با تگ‌های مشابه دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tabbles Home Edition را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tabbles:

– مناسب برای دارندگان کالکشن‌های موسیقی، فیلم، کتاب، تصویر و …

– عدم وجود محدودیت در تعریف تگ برای انواع مختلفی از فایل‌ها و حتی فولدرها

– قابلیت تگ گذاری ایمیل‌ها

– امکان تگ گذاری اسناد آفیس، کتاب‌های الکترونیکی و یا حتی تصاویر گرافیکی

– دارا بودن قابلیت تگ گذاری اتوماتیک داده‌ها

– قابلیت جستجوی پیشرفته و آسان در میان فایل‌ها و فولدرها

– امکان سازماندهی منظم اطلاعات کاربر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR