دانلود بازی World Conqueror 3 1.6.4 – فاتح جهان برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی World Conqueror 3 1.2.4 - فاتح جهان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی World Conqueror 3 برای اندروید

| بازی فاتح جهان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

World Conqueror 3 1.6.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی EasyTech است. در این بازی اندرویدی جدید، شما به عنوان یک فرمانده نبرد نقش‌آفرینی می‌کنید؛ اکنون وقت آن است که ارتش خود را برای فتح نقاط مختلف جهان رهبری کنید. در این بازی شما با 32 روایت تاریخی بر مبنای واقعیت سر و کار دارید که طی آن می‌توانید تعداد 45 چالش را در مجموع پشت سر بگذارید. همواره می‌توانید با کسب مهارت‌ها و توانایی‌های جدید، استراتژی خود را در نبرد بهبود بخشیده و به پیروزی دست یابید.

به شما پیشنهاد می‌:نیم در صورتی که علاقمند به تجربه یک بازی اندرویدی جدید با حال و هوای نبردهای جهانی هستید، بازی فاتح جهان را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی World Conqueror 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World Conqueror 3:

– امکان تجربه سناریوهایی مختلف از جنگ جهانی دوم، جنگ سرد و همچنین جنگاوری مدرن

– دارا بودن 50 کشور متنوع با 200 رهبر بزرگ و شناخته شده

– دارا بودن 148 واحد نظامی مختلف از کشورهای گوناگون

– امکان بهره‌گیری از 12 تکنولوژی مختلف از جمله تجهیزات نیروی دریایی، موشک، سلاح‌های هسته‌ای و …

– امکان فتح مناطق جغرافیایی مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World Conqueror 31 150x100 - دانلود بازی World Conqueror 3 1.6.4 - فاتح جهان برای اندروید + بی نهایت World Conqueror 32 150x100 - دانلود بازی World Conqueror 3 1.6.4 - فاتح جهان برای اندروید + بی نهایت World Conqueror 33 150x100 - دانلود بازی World Conqueror 3 1.6.4 - فاتح جهان برای اندروید + بی نهایت World Conqueror 34 150x100 - دانلود بازی World Conqueror 3 1.6.4 - فاتح جهان برای اندروید + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80/72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR