دانلود Clone Camera 2.3 – نرم افزار دوربین کلون برای اندروید

دانلود Clone Camera 2.3 - نرم افزار دوربین کلون برای اندروید

 

دانلود Clone Camera برای اندروید

| نرم افزار دوربین کلون برای اندروید |

 

Clone Camera 2.3 نام یک نرم افزار خلاقانه و بسیار قدرتمند از استودیوی نرم افزاری Peta-Vision است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دنیای عکس‌برداری باشید، اپلیکیشن دوربین کلون می‌تواند شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم کند. اکنون وقت آن رسیده که تصاویر خود را با خلاقیت بسیار بیشتری نسبت به قبل در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. حتما شما هم تا به حال عکس‌هایی را مشاهده کرده‌اید که در آنان تصویر یک شخص، چندین مرتبه و در مکان‌های مختلف ظاهر شده باشد. شاید در ابتدا تصور کنید که ساخت چنین تصاویری نیازمند مهارت‌های بسیار پیشرفته از نرم افزارهای گرافیکی است؛ اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد.

نرم افزار دوربین کلون به شما این امکان را می‌دهد که با تنظیم سه‌پایه دوربین، گوشی خود را در محلی دقیق ثابت کنید و سپس در کادربندی مخصوص خودتان چندین تصویر را در حالات گوناگون از خودتان به ثبت برسانید. در ادامه، این اپلیکیشن مجموعه تصاویر ثبت شده توسط دوربین را در کنار هم قرار می‌دهد و تصویری هنری و بسیار جالب را به شما تحویل می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Clone Camera برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clone Camera :

– قابلیت خلق تصاویری هنری فوق‌العاده

– دارا بودن تایمر خودکار

– دارا بودن فیلترهای متنوع

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان

– دارای بودن راهنمای قدم به قدم

– پشتیبانی از تصاویری با رزلولوشن بالا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clone Camera1 100x150 - دانلود Clone Camera 2.3 - نرم افزار دوربین کلون برای اندروید Clone Camera2 100x150 - دانلود Clone Camera 2.3 - نرم افزار دوربین کلون برای اندروید Clone Camera3 100x150 - دانلود Clone Camera 2.3 - نرم افزار دوربین کلون برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR