دانلود والپیپر طبیعت مجموعه 1 – Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

دانلود والپیپر طبیعت مجموعه 1 - Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers

 

دانلود والپیپر طبیعت

| Most Wanted Nature Widescreen Wallpapers #1 |

 

والپیپر طبیعت مجموعه 1 – با شما هستیم در معرفی اولین مجموعه از سری والپیپرهای بسیار زیبای ویندوز که با موضوع طبیعت در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید میزکار کامپیوترهای شخصی، محلی برای نگهداری آیکون‌ها، اسناد و همچنین دسترسی به سایر قسمت‌های سیستم است. تصویر پس زمینه سیستم شما، بیانگر حس و حال تازه‌ای در هر لحظه از شبانه‌روز است. اگر شما نیز دوست دارید که میزکار خود را با تصاویر جدید و شاداب تزیین کنید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه والپیپرهای جدید با موضوع طبیعت را از دست ندهید.

این مجموعه شامل 61 والپیپر بسیار زیبا از طبیعت نقاط مختلف جهان است که می‌تواند شادابی خاصی را به دسکتاپ کامپیوتر شما هدیه کند. از این جهت در صورتی که شما نیز دوست دارید که میزکار کامپیوتر خود را با والپیپرهایی زیبا از ططبیعت تزیین کنید، پیشنهاد ما این است که مجموعه اول از این تصاویر را از دست ندهید. هریک از تصاویر موجود در این مجموعه ویژگی خاص خود را داشته و با رنگ‌بندی‌هایی متنوع از طبیعت نقاط مختلف دنیا، شما را غافل‌گیر می‌کند. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 116 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR