دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 – نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 - نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY برای اندروید

| بازی نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا |

 

FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Glu است. رویداد جنگ جهانی دوم را به هیچ شکلی نمی‌توان از چشم‌اندازهای تاریخی جهان حذف کرد. روزی که بسیاری از کشورهای دنیا صلح و آرامش را کنار گذاشته و برای نابودی همدیگر کمربند رزم بستند. نازی‌های آلمان، ارتش سرخ روسیه، نیروهای ایالات متحده و … هریک در گروهی مشخص از جبهه نبرد قرار گرفتند و برای نابودی طرف مقابل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند. اگر شما نیز دوست دارید که حال و هوای این نبردها را به شکلی واقعی تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که بازی جدید FRONTLINE COMMANDO D-DAY را از دست ندهید.

این بازی اندرویدی جدید شما را در قالب نیروهای پیاده‌نظام جنگ جهانی دوم به میادین نبرد وارد می‌کند. کنترل کاراکتر بازی از نمای سوم شخص انجام می‌گیرد. این بازی به طور کلی چندین سناریوی مختلف از دورانی تاریخی را روایت می‌کند که طی آن می‌ـوانید 145 ماموریت هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. امکان استفاده از انواع سلاح‌ها، نابود کردن تانک‌های دشمن، بمب‌افکن‌ها و … از مهم‌ترین تجهیزات شما در این بازی اندرویدی هستند. هم اکنون می توانید بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY :

– امکان قدم نهادن در قالب یکی از کاراکترهای حاضر در جنگ جهانی دوم

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی

– امکان شرکت در 145 ماموریت مختلف

– امکان قرارگیری در خط مقدم جبهه‌های جنگی

– دارا بودن مجموعه‌ای از انواع سلاح‌های مرگبار

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FRONTLINE COMMANDO D DAY2 150x94 - دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 - نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا FRONTLINE COMMANDO D DAY3 150x94 - دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 - نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا FRONTLINE COMMANDO D DAY4 150x94 - دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 - نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا FRONTLINE COMMANDO D DAY1 150x94 - دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO D-DAY 3.0.4 - نبردهای جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 + 329 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR