دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 – مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید

دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 - مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید

 

دانلود Atlas Web Browser برای اندروید

| مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید |

 

Atlas Web Browser 2.0.1.0 نام یکی از نرم افزارهای جدید مروگر وب برای سیستم‌عامل اندروید است. در صورتی که شما نیز به عنوان یکی از کاربران قدیمی سیستم‌عامل اندروید، از مرورگر پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود خسته شده‌اید، ما توجه‌تان را به یک مرورگر اینترنتی کاملا جدید و قدرتمند جلب می‌کنیم. مرورگر اینترنتی اطلس، به شما این امکان را می‌دهد که با امنیتی بسیار بالا در میان صفحات دلخواه خود گشت‌وگذار کنید. اطلس می‌ـواند تبلیغات مزاحم اینترنتی را مسدود کند و بدین ترتیب ضمن صرفه‌جویی در مصرف دیتای تللفن همراه، سرعت گشت‌و‌گذار در فضای وب را نیز افزایش دهد، گذشته از این‌ها هیچ سرویس آنلاین دیگری قادر به ردیابی فعالیت‌های شما نخواهد بود.

رابط کاربری این مرورگر اینترنتی بر مبنای طراحی متریال صورت گرفته و با حذف محتویات ناخواسته، شما با مصرف بهینه‌تری از سخت‌افزار دستگاه خود، می‌توانید در میان انواع صفحات وب به جستجو بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Atlas Web Browser برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Atlas Web Browser :

– قابلیت جستجوی امن و سریع در فضای وب

– امکان انتخاب نمای دسکتاپ و موبایل

– قابلیت مسدود کردن تبلیغات اینترنتی

– مصرف بهینه از دیتای اینترنت و منابع سخت‌افزاری

– دارا بودن قابلیت تکست ویو و حذف تمامی عناصر وب‌سایت به غیر از متون

– جایگزینی حرفه‌ای برای مرورگر پیش‌فرض شما

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Atlas Web Browser1 84x150 - دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 - مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید Atlas Web Browser2 84x150 - دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 - مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید Atlas Web Browser3 84x150 - دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 - مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید Atlas Web Browser4 84x150 - دانلود Atlas Web Browser 2.0.1.0 - مرورگر اینترنتی اطلس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR