دانلود بازی Darkwood برای PC

دانلود بازی Darkwood برای PC

 

دانلود بازی Darkwood برای کامپیوتر

| بازی جنگل تاریک |

| نسخه RELOADED |

 

Darkwood بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Acid Wizard Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جدید Darkwood، دیدگاهی جدید را به سری بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور دارد. بازی را در دنیایی تیره و تار آغاز می‌کنید، شما به عنوان یکی از بازماندگان واقعه‌ای ترسناک، می‌بایست همواره در محیط اطراف خود به کاوش بپردازید؛ چرا که هر روز یک محیط جدید در محیط شما شکل خواهد گرفت. در آخرین ساعات روز به پناهگاه خود بازگشته و برای روشنایی روز بعد به انتظار بنشینید.

در هر روز شما می‌بایست محیط اطراف خود را برای رمزگشایی از اسرار موجود کاوش کرده و با جمع‌آوری چوب‌ها برای خود سلاح‌های دفاعی بسازید. در شب‌های تاریک لازم است که در پناهگاه مانده و با کارگذاری تله‌ها در اطراف، از خود حفاظت کنید. شما می‌توانید با جمع‌آوری عصاره گیاهان و یا جانواران، به مهارت‌های جدیدی دست یافته و همچون موجودی جهش یافته رفتار کنید. ساکنین این محیط عجیب و غریب و محوریت داستانی این بازی رمز و راز بسیاری را در خود نهفته‌اند که با دانلود این بازی می‌توانید خودتان برای کاوش در میان آنان دست به کار شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Darkwood را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Darkwood1 300x169 - دانلود بازی Darkwood برای PC Darkwood2 300x169 - دانلود بازی Darkwood برای PC

 

Darkwood3 300x169 - دانلود بازی Darkwood برای PC Darkwood4 300x169 - دانلود بازی Darkwood برای PC

 

تریلر بازی Darkwood:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: Intel Core 2 Duo 2.8Ghz or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 4850
Storage: 6 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel i3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
Storage: 6 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.79 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR