دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC

دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC

 

دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای کامپیوتر

| بازی نظم نبرد: جاده برمه |

| نسخه SKIDROW |

 

Order of Battle Burma Road بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط The Artistocrats ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از طرفداران پر و پا قرص سری بازی‌های استراتژیک باشید، احتمالا با عنوان Order of Battle به خوبی آشنا هستید. کمپانی سازنده این بازی، تاکنون ده‌ها عنوان مختلف از DLC‌های آن را عرضه کرده و هربار گوشه‌ای از واقعیت‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر کشانده است. در صورتی که شما هم از مطالعه کتب تاریخی مربوط به این دوران خسته شده‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با تجربه این مجموعه بازی خودتان را غرق در حال و هوای سال‌های جنگ جهانی دوم کنید.

نسخه جدید این بازی با عنوان Order of Battle Burma Road عرضه شده است و گوشه‌ای از نبردهای مربوط به قاره آسیا را به تصویر می‌کشاند. بازی در تاریخ 7 دسامبر 1941 آغاز می‌شود، جایی که کشور ژاپن در طول نبردها حملاتی غافل‌گیر کننده را آغاز می‌کند. تا پایان ماه می 1942، ژاپن تمامی مساحت کشور برمه را فتح کرد و در پایان این رویداد، نیروهای بریتانیا با تسخیر این منطقه به این سناریو خاتمه دادند. به شما پیشنهاد می‌کنیم شما نیز با دانلود این بازی کامپیوتری، واقعیات این گوشه از تاریخ جنپ جهانی دوم را به چشم ببینید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order of Battle Burma Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Order of Battle Burma Road1 300x169 - دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC Order of Battle Burma Road2 300x169 - دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC

 

Order of Battle Burma Road3 300x169 - دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC Order of Battle Burma Road4 300x169 - دانلود بازی Order of Battle Burma Road برای PC

 

تریلر بازی Order of Battle Burma Road:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Pentium 4 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 9 Video Card With Shader Model 2.0
DirectX: Version 9.0a
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.46 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR