دانلود Unblock Me 1.6.0.7 – بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود Unblock Me 1.6.0.0 - بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Unblock Me برای اندروید

| بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Unblock Me 1.6.0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های فکری از استودیوی بازی سازی Kiragames Co است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های پازلی و فکری هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی محبوب و سرگرم‌کننده Unblock Me را از دست ندهید. در این بازی اندرویدی، شما با مجموعه‌ای از مراحل چالش‌برانگیز طرف هستید که هریک از آنان به نحوی شما را با پازل‌هایی پیچیده رو به رو می‌سازند که برای حل آنان لازم است که نهایت توانایی خود را به کار بگیرید.

این بازی جذاب و رایگان، به شما این امکان را می‌دهد که در اوقات فراغت خود ذهنتان را استراحت داده و از تجربه پازل‌های آن لذت ببرید. این بازی در مجموع تعدادی بیش از 16 هزار پازل مختلف را در پیش روی شما قرار می‌دهد که شت سر نهادن هریک از آنان نیازمند راهکاری خاص و منحصر به فرد است. در ای بازی شما با صفحه‌ای طرف هستید که از تعدادی بلوک تشکیل شده است. در هر مرحله، مجموعه‌ای از بلوک‌ها موجب مسدود ساختن مسیر خروجی بلوک قرمز رنگ شده‌اند که شما می‌بایست با تکان دادن آنان، مسیر را برای خارج ساختن بلوک هدف آزاد کنید. هم اکنون می توانید بازی Unblock Me را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Unblock Me :

– امکان بازی چندنفره و آنلاین

– دارا بودن پازل‌های روزانه

– امکان کسب جوایز روزانه

– دارا بودن 4 حالت مختلف سختی

– دارا بودن بیش از 16 هزار مرحله مختلف

– بیش از 100 ساعت گیم‌پلی پازلی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Unblock Me1 94x150 - دانلود Unblock Me 1.6.0.7 - بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت Unblock Me2 94x150 - دانلود Unblock Me 1.6.0.7 - بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت Unblock Me3 94x150 - دانلود Unblock Me 1.6.0.7 - بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت Unblock Me4 94x150 - دانلود Unblock Me 1.6.0.7 - بازی من را آزاد کن برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR