دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 – دره تاریخی برای اندروید

دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 - دره تاریخی برای اندروید

 

دانلود بازی Monument Valley 2 برای اندروید

| بازی دره تاریخی برای اندروید |

 

Monument Valley 2 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی USTWO Games Ltd است. در این بازی اندرویدی جدید و ماجرایی، شما با یک داستان بسیار هیجان‌انگیز از یک مادر و دخترک همراه می‌شوید که می‌بایست آنان را در یک دره تاریخی از میان موانع و پازل‌های بسیار عبور دهید. گیم‌پلی این بازی به شکلی زیبا و منحصر به فرد طراحی گردیده که هر کاربری می‌تواند در زمانی کوتاه آن را فرا بگیرد. محیط‌های این بازی دارای یک طراحی بسیار زیبا بوده و و مسیرهای خیالی آن در همان نگاه اول شما را به خود جذب خواهند کرد.

سازمندگان این بازی مدعی هستند که داستان نسخه دوم این بازی، ارتباط چندانی با نسخه ابتدایی نداشته و شما می‌توانید با دنلود همین نسخه، به جنبه‌های جذاب آن پی ببرید. در این بازی تعداد بسیاری از مراحل سرگرم‌کننده وجود دارند که شما می‌توانید با حضور در هریک از آنان، چشم‌اندازهای زیبایی را مشاهده کنید. هم اکنون می توانید بازی Monument Valley 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Monument Valley 2 :

– گیم‌پلی منحصر به فرد و محوریت داستانی جذاب

– پازل‌های سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز

– دارا بودن جلوه‌های خلاقانه بصری

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monument Valley 21 84x150 - دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 - دره تاریخی برای اندروید Monument Valley 22 84x150 - دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 - دره تاریخی برای اندروید Monument Valley 23 84x150 - دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 - دره تاریخی برای اندروید Monument Valley 24 84x150 - دانلود بازی Monument Valley 2 1.0.2 - دره تاریخی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 262 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR