دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 – قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 - قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Castle of Nightmare Gold برای اندروید

| بازی قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Castle of Nightmare Gold 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های نقش آفرینی از استودیوی بازی سازی Dave Studio است. در این بازی اندرویدی جدید، شما در قالب کاراکتری با نام آرون (Aaron) نقش‌آفرینی می‌کنید که در اعماق سیاه‌چال‌ها، ماجراجویی سرگرم‌کننده‌ای را در پیش می‌گیرد. در طول بازی، شما و کاراکتر بازی با مجموعه‌ای از انواع هیولاهای مختلف رو به رو می‌شوید که هریک از آنان بخشی از داستان بازی را روایت خواهند کرد.

هیولاهای این بازی، هر 10 مرحله یک بار خود را نشان می‌دهند و هر بار با قدرت‌های بیشتری راه شما را سد خواهند کرد. اما شما به عنوان کاراکتر آرون، می‌توانید در مسیر این بازی سلاح‌ها و زره‌های بیشتری را به دست آورید و ماجراجویی بازی را به نفع خود به اتمام برسانید. هم اکنون می توانید بازی Castle of Nightmare Gold را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Castle of Nightmare Gold :

– قابلیت به دست آوردن قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه

– امکان مقابله با هیولاهای قدرتمند

– دارا بودن کارت‌های متنوع

– گیم‌پلی سرگرم‌کننده و پوسته منحصر به فرد بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Castle of Nightmare Gold1 112x150 - دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 - قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت Castle of Nightmare Gold2 112x150 - دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 - قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت Castle of Nightmare Gold3 112x150 - دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 - قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت Castle of Nightmare Gold4 112x150 - دانلود بازی Castle of Nightmare Gold 1.1.0 - قلعه کابوس برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR