دانلود Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2021 x64 – شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه

دانلود Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2018.2 x64 - شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه

 

دانلود Autodesk VRED

| شبیه سازی و رندرینگ 3 بعدی وسایل نقلیه |

 

Autodesk VRED + Design + Professional + Presenter + Render Node 2021 x64 نام پکیج کامل کمپانی اتودسک به منظور شبیه‌سازی و رندرینگ 3 بعدی انواع وسایل نقلیه است. اگر شما نیز به عنوان یکی از طراحان وسایل نقلیه در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شده‌اید، احتمالا می‌دانید که ایده‌پردازی‌ها و ارائه طرح‌های مفهومی چشم‌گیر در مرحله اول نقش بسیار مفیدی را در آینده شغلی‌تان ایفا می‌کند. علاوه بر این، در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری حرفه‌ای برای طراحی و خلق ایده‌های مفهومی از انواع وسایل نقلیه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پکیج فوق پیشرفته اتودسک وی‌رد را از دست ندهید!

همانطور که می‌دانید چند سالی‌ست که کمپانی اتودسک با ورود اختصاصی به حوزه‌‌های مختلف صنعت و طراحی، دست طراحان را در زمینه‌ها مختلف باز گذاشته و افراد می‌توانند برای هر نیاز، بسته مخصوص خود را تهیه کنند. بسته نرم افزاری Autodesk VRED  که در نسخه‌های Autodesk VRED, Design, Professional,Presenter,Render Node انتشار یافته، طراحان موتور سیکلت، اتومبیل‌، هواپیما، هلیکوپتر، قایق و … را در طراحی ایده‌های ذهنی‌شان باز می‌گذارد تا به مصورسازی ایده‌ها و رندرینگ فوق پیشرفته آنان بپردازند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزارهای Autodesk VRED را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Autodesk VRED :

– مناسب در صنعت تولید خودرو، موتور سیکلت و انواع وسایل نقلیه دیگر

– امکان کارکرد در سایر حوزه‌های مصورسازی

– دارا بودن موتور رندرینگ فوق پیشرفته در مقایسه با نرم افزارهای مشابه

– مناسب برای طراحان و مهندسان رشته‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:
-Microsoft® Windows® 10 (64-bit)
-Microsoft Windows 8.1 Professional (64-bit)
-Microsoft Windows 7 (64-Bit) SP1 or higher
CPU:64-bit Intel® processor with Intel® EM64T-capable or AMD® Athlon 64®, AMD Opteron® processor
Memory:1 GB RAM, 8 GB or more recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.15 + 2 + 2 + 0.699 + 0.695 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR