دانلود فیلم آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP و MySQL با Learn Complete PHP & MYSQL Programming From Scratch

دانلود فیلم آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP و MySQL با Learn Complete PHP & MYSQL Programming From Scratch

 

دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی PHP و MySQL

| برنامه نویسی پی‌اچ‌پی و مای‌اس‌کیو‌ال – Learn Complete PHP & MYSQL Programming From Scratch |

MP4 | | Duration: 8 Hours | Language: English

 

دانلود فیلم آموزش برنامه نویسی PHP و MySQL نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. چند دهه از تولد اینترنت می‌گذرد و صفحات وب هر ساله با شکل و شمایل‌های جدید خود، به پیشرفت هرچه بیشتر فناوری‌های تحت وب کمک می‌کنند. امروزه وب‌سایت‌های اینترنتی در مقایسه با ظاهر پیشین خود دستخوش تغییراتی بسیاری گشته‌اند و به کارگیری تکنیک‌های استایل‌نویسی، بهره‌گیری از جاوا اسکریپت و … به آنان ظاهری کاربرپسند و بسیار زیبا بخشیده است.

عمده‌ترین تفاوت وب‌سایت‌های امروزی با صفحات وب قدیمی را می‌توان به مسئله استاتیک و داینامیک بودن آنان نسبت داد. وب‌سایت‌های امروزی را می‌ـوان بدون نیاز به دست بردن در کدنویسی‌ها، به طور داینامیک و در محیطی زیبا مدیریت و ویرایش کرد. از مهم‌ترین تکنیک‌های مورد کاربرد در این روش می‌توان به استفاده از زبان‌ برنامه‌نویسی PHP و دیتابیس MySQL اشاره کرد. اگر شما نیز می‌خواهید مهارت طراحی وب را به شکل جدی دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنیم پکیج آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP و MySQL را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی PHP و MySQL:

– آموزش قدم به قدم کدنویسی به زبان PHP با دارا بودن مثال‌ها و تمرین‌های متعدد

– پوشش ابعاد کاملی از قبیل Procedural PHP, Object Oriented PHP, MYSQLi ,Ajax,XML

– مناسب برای برنامه‌نویسان تازه‌کار وب

– محبوبیت بسیار بالا در میان مشتریان یودمی

و …

 

دایرکتوری فایل آموزشی :

 

PHP MYSQL Screen 300x225 - دانلود فیلم آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PHP و MySQL با Learn Complete PHP & MYSQL Programming From Scratch

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 553 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR