دانلود کتاب آموزش امنیت وب سایت با htaccess – نسخه PDF

دانلود کتاب آموزش امنیت وب سایت با htaccess - نسخه PDF

 

دانلود کتاب آموزش امنیت وب سایت

| htaccess و نقش کلیدی آن در تامین امنیت وب سایت |

 

امروز هیچ تجاری را نمی‌توان بدون داشتن یک وب‌سایت امن و مطمئن در نظر گرفت. از این جهت، بسیاری از افراد و یا سازمان‌ها، برای توسعه کسب و کار خود و نیل به اهداف تعیین شده وب‌سایت‌هایی را به صورت شخصی یا تجاری راه‌اندازی می‌کنند. به همین جهت، پیشرفت‌های قابل توجهی را امروزه در زمینه توسعه سرویس‌های تحت وب شاهد هستیم. اما با وجود این دسته از پیشرفت‌های چشم‌گیر، همچنان بخشی مهم و ضروری از سوی بسیاری از افراد نادیده گرفته می‌شود. امنیت مبحث بسیار مهمی است که مدیران وب‌سایت‌ها اغلب در این زمینه دانش اندکی دارند.

به همین ترتیب، داشتن یک وب‌سایت اینترنتی ما را مجاب می‌کند که به حوزه امنیت نیز قدم گذاشته و همواره در پی کسب دانش‌های جدید باشیم. با توج هبه گسترگی این حوزه، مدیران وب‌سایت می‌بایست حداقل از دانش حداقلی مربوطه اطلاع داشته باشند. به همین جهت موضوع یادگیری فایل htaccess و نحوه پیکربندی آن نقشی اساسی را در این زمینه بازی خواهد کرد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش امنیت وب سایت با htaccess را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با کاربرد، نقش و پیکربندی این فایل بیشتر آشنا شوید .

 

 

مشخصات کتاب:

نویسنده: سید سعید حسینی
تعداد صفحات: 88
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR