دانلود NaturalReader Professional 15.0.6432.17921 – تبدیل متن به گفتار

دانلود NaturalReader Professional 15.0.6432.17921 - تبدیل متن به گفتار

 

دانلود NaturalReader Professional

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

NaturalReader Professional 15.0.6432.17921 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور تبدیل متن به گفتار است که تمامی نیازهای شما در این حوزه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، شما با یک موتور کاملا طبیعی از صدای انسان سر و کار دارید که می‌توانید متون دلخواه شما را با صدای واقعی قرائت کند. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد متون موجود در صفحات وب، ایمیل‌های دریافتی، فایل‌های PDF، اسناد ورد و … را با صدای انسان گوش کنید و از آنان برای اهداف مورد نظر خود بهره ببرید.

اگر شما هم به هر دلیلی نیاز دارید که متون دلخواه‌تان را در قالب گفتارهایی صوتی داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار NaturalReader را از دست ندهید. نرم افزار مذکور در مقایسه با سایر برنامه‌های مشابه، دارای ویژگی‌های صوتی بسیار مشابهی نسبت به صدای واقعی انسان است و هیچ اثری از افکت‌های مصنوعی در آنان شنیده نمی‌شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NaturalReader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NaturalReader Professional :

– دارا بودن 4 صدای مختلف کاملا طبیعی

– قابلیت تبدیل گروهی متون به گفتار

– دارا بودن ابزار تبدیل حرفه‌ای

– پشتیبانی از اسناد OCR و یا فایل‌های ورد

– پشتیبانی کامل از انواع فایل‌های متنی

– امکان تبدیل متن ایمیل و یا صفحات وب به گفتار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR