دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC

دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC

 

دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای کامپیوتر

| بازی شوالیه توخالی: رویاهای مخفی |

| نسخه RELOADED |

 

Hollow Knight Hidden Dreams بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Team Cherry ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در زیر شهر Dirtmouth، یک تمدن فراموش شده و پادشاهی ویران قرار دارد که رمز و راز بسیاری را در خود مخفی ساخته است. بسیاری برای جمع‌آوری گنجینه‌ها و ثروت‌های بر جای مانده، به زیر پوسته این شهر باستانی نفوذ کرده و سعی دارند از معماهای باستانی این شهر پرده‌برداری کنند. این بازی کامپیوتری جدید، در نمای 2 بعدی به تصویر کشیده شده و شما می‌بایست با حضور در غارهایی تاریک و مسیرهایی عجیب و غریب، بر دنیای پرهیجان آن قدم بگذارید.

در این بازی، کاراکترهای جالب توجهی حضور دارند که هریک از آنان روایتی جداگانه‌ای را به تصویر می‌کشانند. نقاشی بسیار جذاب مناظر، صداپردازی ایده‌آل و امکان کاوش در دنیایی قدیمی و ویران شده از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی کامپیوتری به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hollow Knight Hidden Dreams را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hollow Knight Hidden Dreams3 300x169 - دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC Hollow Knight Hidden Dreams4 300x169 - دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC

 

Hollow Knight Hidden Dreams1 300x169 - دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC Hollow Knight Hidden Dreams2 300x169 - دانلود بازی Hollow Knight Hidden Dreams برای PC

 

تریلر بازی Hollow Knight:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 10
Storage: 9 GB Available Space
Additional Notes: 1080p, 16:9 Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB Available Space
Additional Notes: 1080p, 16:9 Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.57 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR