دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 – انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 - انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Blast برای اندروید

| بازی انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Angry Birds Blast 1.4.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Rovio Entertainment Ltd است. امروزه تقریبا همه ما با پرندگان خشمگین آشنایی داریم. پدیده‌ای جذاب و دوست‌داشتنی که توسط کمپانی Rovio معرفی و در زمانی کوتاه به یکی از بمب‌های بازی‌های رایانه‌ای و موبایل تبدیل شد. این کمپانی بازی‌سازی، در ابتدا با عرضه بازی Angry Birds ، محبوبیت چشم‌گیری را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS متوجه خود ساختند. رفته رفته نسخه‌های دیگری نیز از این بازی محبوب منتشر شد که از جمله آنان می‌توان به Angry Birds Friends, Angry Birds 2, Angry Birds Flight, Angry Birds Stella, Angry Birds Space, Angry Birds Star Wars و … اشاره کرد.

کمپانی خالق بازی پرندگان خشمگین، بعدها تصمیم گرفت انیمیشن مربوط به این بازی رایانه‌ای را نیز عرضه کند و بدین ترتیب محبوبیت بیشتری را در میان بسیاری از مردم متوجه خود سازد. این بار، کمپانی Rovio، نسخه جدید این بازی را با نام انفجار پرندگان خشمگین عرضه کرده که در سبک سری بازی‌های پازلی و Match 3 است. از این جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از علاقمندان به پرندگان خشمگین هستید، نسخه جدید این بازی جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Blast را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Angry Birds Blast :

– حضور کاراکترهای مختلف بازی پرندگان خشمگین در یک سبک جدید از بازی‌های اندرویدی

– دارا بودن بیش از 250 مرحله سرگرم‌کننده

– قابلیت به چالش کشیدن هوش و توانایی‌های حل پازل

– امکان به دست آوردن قدرت‌های ویژه

– قابلیت رقابت آنلاین با دوستان

– امکان کسب 3 ستاره در هر مرحله

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Angry Birds Blast1 84x150 - دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 - انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت Angry Birds Blast2 84x150 - دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 - انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت Angry Birds Blast3 84x150 - دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 - انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت Angry Birds Blast4 84x150 - دانلود بازی Angry Birds Blast 1.4.3 - انفجار پرندگان خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR