دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 – ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 - ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Old Mans Journey برای اندروید

| بازی ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا |

 

Old Mans Journey 1.2.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Broken Rules Interactive Media GmbH است. بازی ماجراجویی پیرمرد، شما را در جهانی پر زرق و برق و رنگارنگ، به یک کاوش جذاب و پرخاطره دعوت می‌کند. در این بازی اندرویدی، شما در قالب یک پیرمرد کهن‌سال نقش‌افرینی می‌کنید که ماجراجویی پرهیجانی را در نقاط مختلف دنیا تجربه خواهد کرد.

به کمک این بازی اندرویدی، شما خودتان را در سفری پرهیجان و جذاب قرار می‌دهید که روایت بصری را برای شما به نمایش می‌گذارد. داستان زندگی این پیرمد، در قالب مجموعه‌ای از تصاویر در پیش روی شما قرار می‌گیرد و شما می‌بایست با پازل‌های متعدد آن خود را سرگرم کنید. هم اکنون می توانید بازی Old Mans Journey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Old Mans Journey :

– دارا بودن یک محور داستانی جذاب و روایت شده با تصاویر

– طراحی مناطقی بسیار زیبا و چشم‌اندازهای فوق‌العاده

– دارا بودن ماجراجویی‌های بسیار سرگرم‌کننده

– چشم‌انداز منحصر به فرد مراحل مختلف بازی

– موسیقی متن بسیار عالی و جذاب

– طراحی‌های گرافیکی ایده‌آل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Old Mans Journey1 150x84 - دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 - ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا Old Mans Journey2 150x84 - دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 - ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا Old Mans Journey3 150x84 - دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 - ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا Old Mans Journey4 150x84 - دانلود بازی Old Mans Journey 1.2.3 - ماجراجویی پیرمرد برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 + 281 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR